Vi setter opp klubb klatring hver onsdag frem mot sommeren! 
Her kan du bli med enten du er fersk uteklatrer eller erfaren og bare trenger en klatrekompis for dagen.
Hvilket felt vi drar til annonseres i eventet fortløpende.
Ved dårlig vær blir det inneklatring.
Dette annonseres i eventet på facebook innen kl. 12 samme dag. Første økt blir i Hula 13. mai. Det meldes gode forhold, så hiv deg med.
