Oppstart Ukentlig klubbklatring utendørs

Vi setter opp klubb klatring hver onsdag frem mot sommeren! ☀️

🧗Her kan du bli med enten du er fersk uteklatrer eller erfaren og bare trenger en klatrekompis for dagen.

Hvilket felt vi drar til annonseres i eventet fortløpende.
Ved dårlig vær blir det inneklatring.
Dette annonseres i eventet på facebook innen kl. 12 samme dag. Første økt blir i Hula 13. mai. Det meldes gode forhold, så hiv deg med.

(2) Klatreklubben Ålesund – Medlemsgruppe | Facebook