Årsmøte + foredrag av kule klatrere

1. mars kl. 19 blir det årsmøte på T2. Bli med på å bestemme hvordan Klatreklubben Ålesund skal driftes og utvikles.

Årsmøte blir unnagjort på ca. én time. Etter dette blir det foredrag av kule klatrere, og mulighet for kjøp av mat og drikke.

I år kan du møte opp på årsmøte uten å frykte å bli «påtvunget» et verv. Tidligere år har nye medlemmer til valgkomiteen og kontrollutvalget blitt valgt under selve årsmøte, men under årsmøte i 2022 ble det vedtatt at årets valgkomite nå skal lage ferdig innstilling til både nytt styret, valgkomite og kontrollutvalg før årsmøte blir avholdt. Vi håper at dette tiltaket fører til at flere møter opp på selve årsmøte. I 2022 var vi 500 betalende medlemmer i KKÅ, mens det pleier kun å møte opp rundt 30 stk. på selve årsmøte.

Ønsker du å bidra i klubben? Alle posisjoner i styret er åpne for valg, og vi trenger også nye medlemmer til valgkomiteen og kontrollutvalget. Årets valgkomite består av Henning Eidsheim og Finn Christian Eidam Knudsen. Ta kontakt hvis du, eller noen du kjenner, vil bidra i den neste perioden. Sammen skaper vi en god klubb!

Offisiell innkallelse blir sendt ut på e-post til medlemmer fire uker før årsmøte. Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet, må sendes til styreleder@klatreklubben.no senest 14 dager før årsmøtet (15.02.2023). Saksliste og relevante dokumenter, sendes ut senest én uke før årsmøte.