For 48 dager siden vedtok eks. ord. årsmøte å bygge om Kraftloftet, men vi hadde ikke forventet at det skulle ta så kort tid. Eivind Bjørge har tatt ansvar, og sammen med en veldig fin gjeng frivillige, har det blitt lagt ned et stort antall arbeidstimer på kort tid. Tusen takk til alle som har gjort dette mulig, vi elsker dere!
Vi skal ha en skikkelig fest for alle som har bidratt, men denne tar vi litt senere. Dere skjønner hvorfor. Det blir heller ingen stor og formell åpning i morgen, men kanskje vi setter frem en flaske Mozell Eplemost.
For at Kraftloftet 2.0 skal bli et hyggelig sted, innfører vi følgende regler:
- Maks. 10 stk. kan være på Kraftloftet samtidig. Dette gjør vi for at det skal være mulig å holde god avstand mellom hverandre.
- Bruk lite kalk! Sliter du med kalkavhengighet? Spør om hjelp! Ser du noen som bruker for mye kalk? Hjelp dem ut av avhengigheten!
- Vi oppfordrer alle til å bidra med å holde Kraftloftet pent og rent. Ta deg gjerne en runde med mopp/støvsuger etter din økt.
- Før du skal på et bulder, skal du alltid børste takene du skal bruke. Hvis alle gjør dette, beholder takene sin gode friksjon, og vi slipper å vaske dem ofte (tidkrevende jobb).- Ikke gå på kraftloftet med utesko. Sett skoene i skohylla.
- Vinsjen på Kilterbrettet kan kun justeres mellom 20 – 45 grader. Det er mulig å presse den over 45 grader, men det ødelegger vinsjen. Vi arbeider med å sette stopper for dette.
- Aldersgrense 13 år. Barn under denne alderen kan trene på kraftloftet hvis de er i følge med en voksen.
Dagens tips: I 2018 satt vi ned prisene på årskort, og på neste ukes styremøte skal vi vurdere om prisene skal justeres litt opp. Kjipt, men nå som vi har brukt 500.000 av sparepengene på dette, må vi tjene litt penger for å lage enda mer moro. Kjøp årskort før prisene endres!
Du kan bestille årskort digitalt: Betalt først for årskort i Vipps (#112120) og send kvittering til dagligleder@klatreklubben.no. Skriv om du har en nøkkelbrikke som skal oppdateres, eller om du trenger ny (dette kan også betale for i Vipps). Daglig leder (Ulrik Vik Nakken) vil så legge det inn i systemet, og oppdatere / lage ny nøkkelbrikke neste gang han er i hallen (ca. en gang i uken).