Vi er uten daglig leder

Klatreklubben Ålesund er fra 19.04.2021 uten daglig leder. Robert sa i starten av april opp sin stilling, og før helgen hadde han sin siste arbeidsdag. Styret takker for samarbeidet.

Styret har tatt en samlet avgjørelse om at vi foreløpig ikke skal lyse ut stillingen på nytt. Klubben har siden 2017 hatt fire daglige ledere i 50% stilling, og vi ønsker dermed å se på muligheten for en annen organisering, i og med at dagens løsning så langt ikke har fungert godt.

Styret håper at vi i løpet av 2021 skal ha bestemt oss for hvordan veien videre blir med tanke på ny hall (noe vi sikkert har sagt de fem siste årene), og dette valget vil være viktig med tanke på klubbens organisering i fremtiden. Mer info kommer på årsmøte (avholdes senest 15. juni 2021).

Hvis du vil ha kontakt med klubben, ønsker vi fortsatt at du sender e-post til dagligleder@klatreklubben.no (husk at du også finner mye god informasjon på klatreklubben.no). Det kan ta litt tid før du får svar, men klubbens frivillige styre skal gjøre sitt beste for å drifte klubben på en god måte for våre medlemmer / brukere av klatreveggen i SBM-Arena.

Vi ønsker dere alle sammen en fin klatrevår!

– Styret i Klatreklubben Ålesund